Wyślij umowę lub fakturę sprzedaży na windykacja@axfina.pl
Ważne! Sprawdź, czy umowa dotyczy okresu obowiązywania polisy, o którą jesteś proszony.
Zezłomowałeś pojazd?
Prześlij dokument na windykacja@axfina.pl
Pamiętaj! Upewnij się, że dokument dotyczy okresu, w sprawie którego otrzymałeś wezwanie.
          Opłaciłeś polisę?
          Wyślij dowód wpłaty na windykacja@axfina.pl. Zweryfikujemy, czy została opłacona.
Wypowiedziałeś polisę?
Prześlij kopię wypowiedzenia dostarczonego do ubezpieczyciela na windykacja@axfina.pl.
Uwaga! Polisy pierwszoroczne nie mogą być wypowiedziane.
          Nie wypowiedziałeś polisy, a masz nową?
          Jeśli masz podwójne ubezpieczenie:
- wypowiedz jak najszybciej starą umowę
 - będziesz musiał zapłacić za ochronę do momentu wypowiedzenia – dług jest zasadny.
 
Dostałeś wezwanie do zapłaty?
Wypełnij poniższy formularz lub wyslij wiadomość i dogadaj się na dobre warunki spłaty długu.